torsdag 5 januari 2012

Teoretiskt spinning


Äntligen har man varit helledig, alltså en hel dag, fantastiskt skönt o slappt för kropp o knopp.
Jag och min ängel Engla Loviza for till Västerås för lite shopping.
Hade fått ett presentkort i julklapp av stora sonen med flickvän på en butik som säljer Odd molly . Tyvärr skulle de sluta med Molly så det fanns väldigt lite kvar och tyvärr inget åt mig.


Hittade lite träningstoppar på rean och en täckväst som blir perfekt på vovve promenaderna.
Imorgon ska jag träna på nya gymet och från nästa vecka kör jag spinning där.. tjoho vad det ska bli kul.
Ny miljö ny spinninsal ny stad nya kunder. Nu gillar ju jag mina gamla kunder så oerhört mkt men läget blev så här och de blir väl omhändertagna av mina fd kollegor på Arena .

Nu ska jag fortsätta fila på spinningpasset, det är ungefär som torrsim, fast här gnuggar man sadel i soffan. Tar lite vitt vin till, är ju bättre o ta det när man tränar teoretiskt än när man kör fullt ut.. eller hur?

Pusselipuss o Kramelikram
fr
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Bra att du är så pigg igen att du kör på...sandra

    SvaraRadera