fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13


Då öppnar vi igen och återgår till det normala.
Visst är det lite ljusare ute, eller?? Jo de är det fast hos mig lite kallt.
Bäcken är nästan helt fryst vilket innebär att det är lite tyst runt torpet.


Tills våren gör sin riktiga debut får vi hålla till godo med vackra bilder.
Idag kommer det in fler kritvita plåt ljushus till butiken.
Dock kommer inte "Leilas porslin" in till denna helg... tyvärr får ni
vänta liite till.

Nu ska jag ut o sanda på gården....
Utmanar ju inte ödet denna dag..

Kramelikram
Krusidullan

1 kommentar:

  1. God kväll i stugan!
    Efter god mat och lite gott vin kom jag på att jag skulle skriva till dig=)
    min mailadress:dunderbo10@telia.com
    tack för att jag fick lösa det på det viset
    kram gabriella

    SvaraRadera