söndag 1 januari 2012

Khon Loy



Gott nytt år.....

Önskar att ni har gått in i 2012 med det bästa känslan om att det
kommer bli ett sjujäkla bra år. Det är ju faktiskt vi själva som bestämmer hur det ska bli.
Vill inte blicka bakåt men mitt förra år har varit en pärs.... Mycket för mycket jobb.., fick reda på att jag är sjuk, flytt av både butik o familj, slutade som instruktör på arena, fick hjärtesorg .. men väljer att komma ihåg de bra händelsena. Den underbara hälsoresan med Marie, lyckan att få bo så vackert som jag nu gör, min mors 90 års dag, sonens student, att det går bra för Loviza i Hultsfred, att Johan har jobb, flickvän och bara är en så alldeles underbar son. Att jag har nära o kära som bryr sig om mig.

Mitt avslut på förra året var helt fantastiskt...
Vovven och jag drog norröver, till den plats där jag får bara vara jag, koppla av, ingen stress inga måsten, bara ta det lugnt känna stillheten runt omkring mig.. Jag mår bra där och behöver det.
12 slaget här var så fantastiskt, 10 minusgrader och stjärnklart. Himlen var så vacker med fyrverkerier och massor av khon loy, har aldrig sett dem i Sverige förut och det var magiskt.

Har satt upp lite planer för detta år, de viktigaste är att jag ska bli frisk sen tror jag mycket kommer falla på plats.

Huset är utskylt så nu har jag inte tid med detta nå mer måste elda... men ta nu vara på varje dag ty de kommer inte igen..

Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar