måndag 16 januari 2012

Maja 6 år


Har ju varit utan teve hela helgen, vilket irriterar mig, inte för att
jag tittar direkt men det är ändå ett sällskap när inte ungarna är hemma.
Igår kom Kolpeboligan på besök till butiken och de visade sig att mannen kunde laga antenner.
Åh gissa om han kunde... blev överlycklig.... hade teve i ca 1 timme.
Deras gulliga dotter Maja ... frågade mig så här
- Har du ingen man?... tyckte nog jag behövde en så inte hennes pappa behövde fixa min teve.
Ja och i mitt fönster in till punchverandan finns ju min initial och vem x:et är ... ja ingen aning.... ännu ;)


Idag har jag haft ett riktigt långskifty som sjuksyrra.
4 timmars jobb blev jag utkallad på.
Men gisses vilka intensiva timmar det blev, lite akutjobb blev det o det är ju alltid kul..
hm är det en yrkesskada att tycka så?


Sen fick jag besök av fru 05.10, åh vad det är härligt o umgås med henne.
Hon kan få en elefant som mig att flytta berg, hon hjälpte mig o leta efter ett viktigt papper som jag sist såg på kylskåpet i mitt förra hem i maj!!!!
Å jag som inte har nå minne alls lyckades efter ca 2 timmar hitta det på ett ställe vi hade letat igenom rejält och plötsligt ser vi bara logan på dokumentet ligga där??? Ja det spökar ju här så vem vet hur det plötsligt hamnade där!!!!


I morgon ska ni få se mitt senaste fynd....
Men nu blir det filmtajm.... obs utan socker!!!

Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar