tisdag 10 januari 2012

Äntligen och krokodiler


Jaha då var det dags även för Krusidullan att återgå till vardagen.
Haft en skön och behövlig ledighet.
Är inte piggare men tyvärr kan jag inte vila mig till det, måste till
lite krumilurpiller till det, å farbror doktorn i Mariannelund har inte bestämt om jag ska få det..
Så det är soppskålen över huvudet.... ett tag till
På fredag öppnar vi butiken igen, alla barr borta men för er som är ute i god tid så finns det ett julbord med läckerheter!! allt på bordet 50%
Cream kläder rean fortsätter med 25%
Så fynd kan du hitta, de lovar jag.

Så hoppas jag att "Leilas porslin" hinner komma hem innan helgen. Danskarna kunde dock inte lova då det jobbas inför formex mässan som startar den 19/1.

Här på torpet är det tofflor
som gäller, mina favvosar är ett par av barnens avlagda.
Krokodil toffor!!!
Jättesköna... men... det är inte bara nosen på krokodilerna som är lång utan även svansen!!!
Svansen fastnar i varje trappsteg när jag ska gå ner!! man får med sig sladdar och annat smått o gått som liksom dras till den. Katten anfaller också svansen när man passerar. Ofta trampar man på sig själv, försökte teckna en olycksfallförsäkring eftersom skaderisken är stor, men hör o häpna!!! de tyckte jag skulle byta tofflor!!!!! vilka idioter!!!



Idag är det ÄNTLIGEN dags att hoppa upp på instruktörscykeln igen.
Ska köra pass i Avesta på tisdagar, ska bli så sjukt kul o jag är så sjukt taggad.
Fått till ett bra pass med bra musik, hoppas mina nya kunder gillar det... fast det är med en tår
i öga oxå, vill så gärna köra med mina gamla kunder oxå... har ju kört med många av dem sen ... håll i er... 1998. klart man växer ihop lite...

Nya tider nya tag...

Hasta la vista
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Men jag kan cykla lite här hemma sammtidigt som dig. Vilken tid ska jag börja? :)
    Har du köpt hem det svarta av porslinet? Så snyggt så jag dör en smula!
    Kram!
    Klart vi ska ses förresten, denna veckan har jag häcken full men nästa kanske?

    SvaraRadera