tisdag 24 januari 2012

Härliga tisdag


Hej på er...
Dagen idag har varit intensiv men det har faktiskt gått riktigt bra.
Lite dåligt med mat tyvärr så jag var lite orolig för direkt efter sköterskejobb var det instruktörsjobb.
Men idag var kropp o knopp vid liv.


Har inte kännt av av nå socker abstinens än men jag är väl så fullpumpad
att det tar ett tag o tömma kroppen

Visst är det fantastiskt detta porslin, jag skulle kunna köpa in i varje färg om jag hade plats.
Nu är det på väg in i svart o vitt till o börja med.


Middag idag blev enkel men god. Gräddstuvad svamp och knaperstekt bacon.
Får inte slarva med middagen som jag har en förmåga att göra för att jag oftast är så slut vid den tiden. Nä nu lär jag vara strikt o duktig.

Dessa vackra sjalar kommer in lite längre fram, ja det är mycket som kommer hitta sin väg hit framöver.

Nu ska jag softa i soffan med Loka... behöver alltid mineralerna i loka efter att jag tränat, svettas ut så otroligt mycket och kan inte kompensera med vanligt vatten...

Ja det var allt för idag
och i morgon är det lill lördag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar