måndag 2 januari 2012

Inte banta.. byta livstil

Många är vi som börjar det nya livet i dessa tider.
Hur resultatet av det blir vet vi inte förrän om ca 363 dagar.
De vi vet är att om vi gör som vi alltid brukar göra så får vi de resultat vi brukar få.
Att det är bara du och din inställning ingen annan eller olika orsaker vi skyller på som sätter käppar i hjulet för de vi vill uppnå.
Vad vi sen vill uppnå är individuellt...
Många vill dock gå ner i vikt, börja röra på sig mer, bli hälsosammare.
Jag kan knepet och kan hjälpa er med det!!!
Så ni inte sitter om ca 362 dagar och lovar er själva samma saker som ni gör just nu.

Låt oss sluta BANTA, det har ni säkert redan gjort ett antal ggr... eller??
Och hur gick det? samma resultat som varje gång? då var vi där igen..om vi gör som vi alltid gör så får vi samma resultat.
Låt oss ändra på LIVSSTILEN, den som vi lever med varje dag, den som är vårat liv varje dag.
Låt oss äta oss mätta varje dag på RIKTIGT MAT, ha energi, må bra, läka våra sönderbantade kroppar (säger inte att alla har det) förhindra att ohälsa drabbar oss. OCH GÅ NER I VIKT.
Många har redan upptäckt fördelarna och VI KAN OM VI VILL följa i deras fotspår.

Det här är Anna, min underbara lärare jag hade när jag utbildade mig till Lic. Kostrådgivare.
Jag och många kollegor till mig kan hjälpa er på vägen till en ny livstil.
Här får ni tips på lite sidor som kan hjälpa er på vägen:


Och så kan ni ju fråga mig om ni vill!
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. ojoj va jobbigt det vart nu då=)försökt förtränga det där med vikten ett tag nu men det blir jobbigt att rusa förbi allt som man ser sig själv i också ....ha det så gott.. förresten har du några vispskålar hemma från Ib Laursen?Kramiz

    SvaraRadera