tisdag 17 januari 2012

Mitt fynd


Denna fina Odd Molly har jag fyndat på Tradera.


Älskar verkligen deras modeller med korsstyng.
Den får nog följa med mig till Stockholm i helgen.


Idag när vovven o jag kom hem efter morgon promenaden
stod denna bil vid huset ovanför mig....

Tyvärr skulle de inte till mig eller tur ska jag nog säga!!!!
Det finns fler kreativa själar i detta område.
En smed hyr smedjan här på området och han har gjort en jättefin ros som han
skänkt till Norge till minne av offren på Utöya.
Letade efter en bild från vår lokalblaska så ni skulle få se vad fin den är men hittade ingen.
Kul att han blir uippmärksammad för sin insats.

Har sån jäkla huvudvärk ikväll så nu hoppar jag i säng.. har en lång dag i morgon o vill inte ha pannvärk då.

Nattikramen
Krusidullan

1 kommentar:

  1. superfin..har du glömt att skicka pg till mig=9
    dunderbo10@elia.com...Kan iof komma upp också det spelar ingen roll för mig, vill bara göra mig oskyldig=)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera