tisdag 31 januari 2012


Godmorgon världen....
Tisdagar är väl en liite trökig dag? eller den är sådär ingenting mitt i emellan de som va o de som komma ska.
Fast jag kör ju pass på tisdagar så jag försöker få in en fredagskänsla på tisdagar.
Ni vet hur det kan kännas i kroppen när man slår upp de blå på en fredag... får för mig att allt är lite lättare då, just för att man vet att det är fredag!!! Den känslan infinner sig inte på tisdagar!!!
Så nu tvingar jag mig till fredagskänsla på just tisdagar.
Något som jag såklart förmedlar till mina kunder på passet o banne mig ler de inte lite mer då...;)


Körde spinning igår med, dock som deltagare men de är så nyttigt att se andra instruktörer in action ! Ska ha det passet nästa vecka så bara kul o känna på gruppen lite innan.
Körde nog lite över min kapacitet vilket då såklart känns idag...
Idag tar vi det lite lugnare på min egen klass.
Trivs riktigt bra på mitt nya gym, man riktigt känner glädjen från killarna som driver Må bättre och mina nya kollegor.
Klart jag saknar ARENA ... vore ju konstigt annars då jag tillhörde inventarierna efter så lång tid.


Här på Krusidull väntar vi just nu in en sändning fr Danmark med lite porslin bla... men det verkar ta sin tid, vet att de beror på alla mässor som går av stapeln nu i Norden, men man är ju alltid lite ivrig.
Idag är det målar outfit som gäller. Tema : svart!!
Hade en kund i lördags som var här vid ett tidigare tillfälle när jag råkade jobba i målarbyxor o murarskjortan... han tyckte den outfiten var mycker charmigare än mina vanliga kläder.... tar det som en komplimang :)

1 kommentar:

  1. hihi men det lär väl varit farsgubben=)
    råkar min sambo få på sig blåbyxorna till helgen så bor han i dom men inte för att han behöver utan jag tror att han känner sig extra manlig i dom hihi!ha det så gott!

    SvaraRadera