måndag 23 januari 2012

Formex 2012

Så var den över då för denna gång....
Formex är som att få åka på kurs med jobbet, ja ni vet hur det känns när man får åka på någon kurs eller föreläsning som ger en så mycket inspiration och aha upplevelser.
Just så är formex för oss företagare.


Intrycken blir nästan för mycket och för mig blev det nog det denna gång.
Min ohälsa gör ju att kroppen och knoppen bland kör unplugged!!!
Vilket den såklart skulle göra denna helg.


Kameran fick jag inte ens med mig... så bilderna är lånade.
Dessa är fr Nyblom&Kollen.
Jag är lite textil nördig nu och drogs till just de montrarna.
Sen gillar jag dessa fräscha färger,, lite dragning till New England stilen
vilket är en stil som jag gillar men inte riktigt bejakar.




Pasteller är fint till våren.. hjälper liksom våren på väg...
Men annars var det nog en mässa utan färg, lite mer neutral natur feeling. Mycket trädgård!! Fast det gillar jag så denna vår känns extra spännande.

Nu ska vi ta en tur till brevlådan o kolla om mitt personbevis kommit, ivrig på att fixa pass i mitt nygamla namn, bara de som fattas nu för att jag ska få norskt personnummer...

Vi hörs
Kruella De Krusidull

1 kommentar:

  1. go kväll i stugan!
    hoppas du fått lite nya krafter av allt skoj i helgen..Har du öppet som vanligt i helgen? jag kommer upp då och gör mig oskyldig..=))
    Kram

    SvaraRadera