torsdag 26 januari 2012

Pass laddare träning mys dag



Sitter här vid köksbordet med kaffekopp och doften av ett tranbärsljus från Klockargården såklart, min favvobutik här i byn.
Känns helt ok idag, är inne på dag 4 i min avgiftning och borde börja bli en devil... men inte ännu.
Kissade på sticka i morse och har fortf kolhydrater kvar i kroppen, är väl därför jag fortfarande är en ängel..hi hi.

Har fått mitt personbevis så idag blir det att fixa fejset o peruken för passfoto. Sen åker alla papper direkt till Norge så jag får mitt norska leg + personnr.
Ska bli så himla spännande att få jobba som sykepleijer ala Norge.
Fast har ju fått ett annat jobb erbjudande som kan sätta lite käppar i hjulet.
Sen blir det akutfix av att få tag på en mobilladdare, sonen har slarvat bort sin och jag tror han haft bort min också ( lite party glömska i think).
Får bli en tur till mobilgrossisten Avesta, passar då på att gyma lite på Må Bättre, har ju fått förfrågan om vilken utbildning jag vill ha av gymet o det känns att oavsett vilken jag väljer bör jag nog träna inför.
Denna fina svarta tunika kommer snart in till Krusidull och till ett väldigt bra pris dessutom.
Blir jättefin så här i väntan på våren och sen komplettera med en snygg sjal när våren gör sitt antågande, kommer ju in fina sjalar lite fram som passar till.

Nä med allt detta på agendan så bör jag nog sätta fart annars kanske jag inte hinner med de mysiga som ev vankas till kvällen.
Hoppas mitt batteri alltså inte mobilens inte laddar ur det oxå idag.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar