tisdag 1 september 2009



Jaha, vad pratar min kropp med sig själv om nu då???
Klockan är snart halv två och jag har nyss vaknat!!!!
Brukar vara ngt jag oroar mig för som gör att jag vaknar så här.
Vet nog egentligen vad det är. men blir så trött på mig själv.
Kan jag bara inte lära mig att slappna av.

Formex stressades igenom på en dag vilket är en omöjlighet som jag heller inte klarade.
Fotandet blev i entre hallen när vi var på väg hem, för jag hann inget annat.
Handlat en del har jag dock gjort.
Fick tag på adventsljustakarna som ser ut som Franska kyrkoljusstakar.
Var lite velig då de var ganska dyra men köpte dem till sist.



I entre hallen hade de byggt upp som en gammal
tågstation, och där hängde dessa vackra lampor.
Vill ha!!!!!!!!!



Är detta möjligtvis en gammal urinoar???

Köpte från en Norsk leverantör, gamla kort
och stryka på bilder med otroligt fina gamla motiv.
Snöade in på en hel del klockor, så nu får ni svårt att välja.
Även plädar, filtar och kuddar blev det en hel del.
Har fått låna en gammal jättefin järnsäng till butiken som
de ska få " bo" i. Längtar att få pyssla med det i butiken.
Har idag haft besök fr en tjej som för butikens del visade ngt helt nytt.
Blev lite inköp där med. Det börjar så sakteliga bli den livsstilsbutik
jag vill erbjuda.
Nu gör vi ett nytt försök i snarklådan
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar