torsdag 27 augusti 2009

Inköpsmässa


Äntligen!
Dags för Formex mässan, en underbar värld öppnar sig för några
dagar.
Ska bla shoppa fina adventljusstakar som jag tjyv kikat på redan.
Jul inköpen skall göras nu + hoppas hitta lite nya leverantörer.
Skulle vilja hitta ngn bra lampskärms leverantör + textil, typ kuddar plädar och gardiner.
Kanske barnrums inredning !!!!
Skall även kolla smyckes leverantörerna.
Ja gissa om det är ett tillsånd av eufori när man är där.
Så bäst att hoppa i snarklådan så man orkar upp.
Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Var på mässan igår och hittade SÅÅ mycket fint! Men jag ska ju inte ha några leverantörer. Jag får komma och handla av dig sen! ;) Du, min tele är inlämnad och jag har blivit av med min söndagsbästis nummer... Jag köpte inslagspapper och grejer igår och nu tänkte jag be dig samla kartonger i en säck åt mig. Vill du? :) Ha det underbar skoj nu och handla som en tok! Ser fram emot att höstshoppa hos dig! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hejsan,

    Ville lämna ett litet fotspår! Första gången här - men inte sista :) Vilken härlig blogg du har!

    Kul med Formex!

    Jes

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du hittar mycket fint. Känns konstigt att tänka på julen nu.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera