fredag 7 augusti 2009

Karlsson klister och casco trälim!!!!!!


Bricka med hantag och schablon 300 kr

Man ska inte klaga har ju mamma lärt en!! men va
faaan!! va klibbigt det är!
Hur fräscht är det när man står i butiken i sin fina klänning
och det bara rinner svett på en.
Kläderna sitter verkligen fast som om jag klistrat dem på mig.
Vill absolut skylla på värmen och inget annat trams, för där är jag inte än!!!!

Denna bricka gjorde jag idag, tycker den blev så fin.


Stol 400 kr

En svart stol har smugit sig in i butiken bland allt vitt.
Finns ett halvmåne bord som passar till.

Idag åt jag lite marsipan tårta och jag blev lite snurrig...
Snacka om socker rus.
Föredrar den osockrade världen....

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej på dig Krusidull. Allt väl?

    tackar o bockar för berömmet =)
    Jo, blusen är från Indiska. Dem har så mycket fina kläder...

    vilken underbar bricka, och allt det andra du har gjort, du e duktig du...

    Ha det gott. Kram från en svettig Pirre som bloggar med fläkten på =)

    SvaraRadera