söndag 9 augusti 2009

Lågkonjuktur



Nu har det väl verkligen gått alldeles för långt!!!
Hittade denna kundtoalett utanför ett känt varuhus
i grannstaden idag!!

Är nu äntligen klar med mammas flytt, så när som på en halv
dags tjänstgöring på tippen i morgon för att slänga allt skräp,
men sen så... äntligen över.
Grillade ikväll i det underbara vädret,.
Bacon inlindade köttfärs biffar med fetaost sallad och tre feta smakrika röror till.. så gott så gott.
Har ju inte haft ngn sommar ledighet förutom veckan efter skolan men då snickrade jag ju till butiken.
Nu ska jag verkligen va ledig i en vecka och bara njuta. Hoppas på sol för jag har vare sig solat eller badat ännu!!!!!
Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Hm...tyckte precis att jag såg den där kundtoan jag med. Vi var nog i samma stad du och jag ;-)

    SvaraRadera
  2. Den kundtoan skulle jag då inte vilja använda:). Hoppas att du får det skönt när du är lite ledig.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera