måndag 24 augusti 2009

Lycka är!!!!


Ja vet ni!!!
Det är faktiskt genuin lycka att få jobba med ngt man gillar så mkt.
Jag gillar verkligen spinning.... mmmmmm.
Hade fördelen/turen/skickligheten, att ha sista passet på sommar schemat.
För mig blev det en tok bra uppladdning inför nya terminen som startar idag,
med bla spinning ..... med mig. hi hi.
Synd att batteriet i kameran dog efter 1 bild!
Men "the spinners" ställer säkert upp flera gånger.
Solen skiner så bäst att passa på att vistas ute, det får bli promenad runt
sjön med hundarna, sen det sedvanliga besöket till tippen med skräääp.
Ha en underbar dag idag.
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Jag tror jag måste komma på ett av dina spinningpass! Älskar Spinning, särskilt med bra musik & instruktör- vilket jag kan tänka mig att man får gott om på dina pass! Tänkte på den där fasadskylten du ville ha. Har ingen aning om var ägaren befinner sig. Men vet att hon är tillsammans med Anders, min f.d. hyresväd. Här är hans nummer. Hoppas du får köpa den. 070-6452985

    Och Lycka till på Tippen! Vet ju aldrig vilka skatter man hittar!

    Kram på dig!

    SvaraRadera