fredag 25 september 2009

Veckan som gått



Oj va det var längesen jag gjorde ett inlägg.
Tar igen det med att göra ett långt istället.
Denna vecka har Angeliqa börjat praktisera hos mig.
Kul och behövligt med hjälp i butiken.
Nu kan jag vara mer i verkstan om dagarna.


Vi har skyltat om vilket är en knepig process hos mig med mina
tak hängda extra fönster.



Idag fick vi tygprover på fusk fårpäls.
Eftersom jag ofta köper det när jag ska klä om möbler, kan jag lika
gärna köpa in och sälja oxå!
Fanns många färger, vad tror ni om orange eller kanske turkos??
Känns väldigt naturligt!! har ni nånsin sett ett oranget får???
Nä det fick bli ljusgrå, mörkgrå och beige.


En ny klänning fr Capri


Nya varor fr IB LAURSEN kom i veckan, dock inte allt.
Gillar inte att vänta på leveranser, blir så otålig.
En del jul saker kom men de spar vi med ett tag innan de får se dagens ljus.
Dagens outfit
Klänning fr Odd Molly strumpor fr Lindex
Boots fr Mod Ellos.


Gillar verkligen fattigmanssilver, dessa ljuslyktor
är nytt för denna veckan.
Nu är det fredag kväll, jag ska strax gå och packa lite.
Imorgon ska nämligen jag och lilla L åka till Borlänge på Heeela huset gungar!!!
Bo på hotel, shoppa lite, relaxa kanske dricka lite vin.
Ja bara ha ett mysigt dygn, och kanske kanske träffar man nån mysig dalmas!
Ha nu en alldeles underbar helg, för det tänker jag ha.
Rapport avlägges på söndag.
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får det riktigt bra i Borlänge. Så många fina bilder från butiken. Hur går det med lokalen då?

    Kramar Ullis

    SvaraRadera