söndag 27 september 2009

Gun gung gunga...gunga med mig


Ja då har man gungat en hel natta...
Kan inte bli annat än tokigt när L och jag är iväg på nått.
Nu har vi testat konceptet hela huset gungar och det var inte sista gången
kan jag lova, trots att jag hade så ont i fötterna så jag inte kunde somna.
Kul har vi haft, shoppat har vi gjort... för mkt, druckit gott och ätit !!Fläskfile på en bädd av svamp symfoni??!! Trots att jag ätit denna symfoni vet jag inte var det är,,, inte lät den nått iaf.

Men kära Galaxen vi kommer åter nästa månad, ska sätta på hörapparaten så jag hör vad jag äter nästa gång.

Kul när man åker iväg och ändå träffar på lite vänner.
Sprang på min söndags kompis Karin fr Ludvika under shoppingen, hon var så klart ute på auktions koll... Idag stötte jag på Melinda fr Säter som har butiken Mig o Alice.
(Sorry Melinda men jag härmade dig med mamma blusen)

På hemvägen hämtade vi en fusk öppen spis som jag skall ha i butiken till jul.
Ja man lär ju vara effektiv när man ändå är ute o åker.. ni ska få se den i morgon.
Inte vacker just nu men ni vet med lite färg och en fusk eld som Mr M fixat lär det nog bli
nog så mysigt.

Nu sitter jag o klurar på ett nytt spinning pass men det är nog inte rätt dag för det märker jag.
Hoppar i snarklådan med söndags bilagorna istället... är ju sjukt förtjust i söndagsbilagorna
Bara en last av många Krusidullan släpar på.

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Hej! Låter som att du har haft en härlig helg! Åj så mycket fina saker du visade i förra inlägget!! kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att det blev så bra i Borlänge. Hoppas att det blev lite rolig shopping också.

    Ha det bra!
    Kram Ullis

    SvaraRadera