tisdag 15 september 2009

Taburett


Taburett 450 kr såld
En fin taburett med beige/vit rutigt tyg finns nu i butiken.

Idag har jag hunnit så mkt, först stora lasset till tvättstugan.
Filtar,kuddar, jackor och en massa saker fick åka med.
Gick sen runt sjön med vovvarna fast snart kan vi nog inte göra
det för Pelle har problem med höften och haltar mer o mer, men han
ser fortf ut och tycka det är kul.
Men det var så vackert, nästan magiskt. Dimman låg som en slöja över
sjön. Trots att solen sken. Det är verkligen avkopplande och rogivande
att gå där tidigt på morgonen och bara låta tankarna komma o gå.


Mina nya kassar till butiken, kul med lite färg.

Efter promenaden åkte vi och pantade alla flaskor och burkar.
Vi dricker ju inte läsk...trodde jag men hm... märks att ungarna
har egna pengar som de delvis spenderar på coca cola och
jag dricker visst ganska mkt ramlösa.
Väl hemma för frukost fix, då upptäcker jag att kylen is kaputt!!
Väldigt varmt därinne.... så himla typiskt! kan det inte bara få va
lugnt en dag
Ja det var bara att ta med sig kylvarorna till jobbet och trycka in dem i vår lilla kyl.
Hur kul kan de va??
Imorgon är en ny dag..sätter mitt hopp att den blir lugn och bara innehåller det jag vill.

Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa hem o antik..mums.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar