lördag 5 september 2009

The Egoist



Hej på er
Jag är arg!!!
Vill inte vara det för jag ska på party och vill va glad!!!
Ja egentligen ska jag vara arg på mig själv, för mitt
val en gång i tiden var så fel, borde självklart gjort en bättre research
av föremålet i en sån livsviktig situation.
Men
Jag gjorde inte det, tänkte inte längre än näsan räcker och den är inte stor på mig kan jag säga!!!Hade inte lärt mig lyssna på mig själv inifrån och ut eller överhuvudtaget lyssnat eller tänkt!!!
Självrespekt!!! eller att tänka hur f-n kommer detta bli fanns tydligen inte.
Vad ska jag skylla på, inte ålder iaf var ju trots allt i 25 års åldern när detta
val gjordes. Signalerna fanns men se de städade jag bort!!! idiot jag va!!!

Den där jävla ängeln amor med sina pilar!!! han hade f-n ingen bra dag han heller.
Inför syn koll på ängel jävlarna !!! finns det inte synsam i himlen!!!!
Jobbade säkert på provision den dan och var glad om hans pilar överhuvudtaget träffade på nått. Om det sen var lyckat eller inte sket väl amor i. Han står på min hat lista (jag som inte hatar, bara tycker mindre om)
Nåväl ! inte bara jag förlorade på det valet, utan mina barn.
Så vad ni än gör låt er aldrig träffas av amors pilar när han har en dålig dag
för då kan det bli, egoister, ansvarslösa, konflikträdda, (visserligen snälla men va fan de är fåren oxå) krakar som inte vet värdet av vissa saker i livet som blir era män/livskamrater/barns far!!
Nej tjejer kvinnor girls brudar... lysssna verkligen på er själva och vad som är viktigt för just DIG. RESPECT YOUR SELF GIRLS!!!

Skönt att skriva av sig, vissa som läser detta vet vem jag hänger ut, kanske fult att göra det så här tänker ni, sluta läs då!!! , men tro mig, jag är snäll i det jag säger, verkligheten är ännu sämre.
Det är trots allt min blogg och JAG VÄLJER vad jag skriver.

Nu ska jag laga middag till mina kids..
Ha en underbar lördag.... det ska jag ha

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Du jag vet EXAKT hur det är. Fruktansvärt men tyvärr inte så mycket man kan göra. Har också varit så här arg.Ett antal gånger. På vissa personer. Håll ut. Du fixar det.Om jag gjorde det så gör du garanterat det också.Kram å ha det så roligt på partajet:)
    Sara

    SvaraRadera