söndag 6 september 2009

Va är väl en bal på slottet.....



Jo alldeles alldeles underbar..... hm nu var det kanske inget
slott jag var på, inte heller en bal.
Men känslan var den samma. (tror jag, aldrig varit på bal på slottet...ännu)
Jag kände mig som en prinsessa och faktiskt fanns det prinsar där också.
Hade så himla kul, massor med gamla kompisar från förr, bra musik,
partystämmningen var hög och tjo o tjim heeela natten.
Hade ju självklart kameran med och skulle fota hela denna underbara kväll, men glömde
den på förfesten!!! en mening med allt brukar jag säga och med facit i hand var det nog lika bra
hi hi, händer ju en hel del när gamla flörtar flammor möts ett antal år senare.

Ja ni.. denna kväll kommer jag leva länge på.

Gulligull
fr
Party prinssesan

1 kommentar:

  1. Oj vad spännande denna fest verkar ha varit, prinsar minsann! Vad roligt! Kra mkram

    SvaraRadera