fredag 18 september 2009

En helg med Camilla och Anna


Känner mig lite down just nu, inte typ att jag ska bli sjuk
utan bara låg lägre lägst!!!
Tycker så ofta att jag får jobba i motvind och ibland blir det
fan kuling varning på motvinden. Orkar inte jämnt!!!
Usch nu låter det som jag tycker synd om mig själv.... och det gör jag!

Jag blir ju nämligen av med även denna lokal som jag har butiken i.
Hade bara varit där i 6 mån!!!! när jag fick reda på det.
Fattar ni motvinden!!!
Ok jag kunde köpt den, men tyckte den var för dyr när man vet vad de andra på samma gata betalat.
Nu får jag dock vara kvar till sista januari, så jag får iaf ha jul i denna butik.

Men sen!!!
Vart tar jag vägen sen???
Finns ju ingen ledig lokal!!
Måste jag flytta till en annan stad???

Idag gick jag i sänk över detta bekymmer...
Gick hem tidigare fr butiken, la mig på soffan och läste nya Läckberg och somnade..
Ja så förutom lördags jobb tänker jag bara umgås med Camilla och Annas nya böcker i helgen.
Den ena för att glömma lite verklighet och fly till Fjällbacka, den andra för att frossa i lite goda nya recept.
Hoppas jag kommer ut efter helgen som en lite piggare kvinna .

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Såg så klart din kommentar nu, lite sent. ja nu var det ett tag sedan! hur är det med dig? Jag lider verkligen med dig att du måste ut ur lokalen! Finns det någon potensiell lokal åt dig?? Annars får du flytta till Ludvika. ;) Hoppas att din helg varit bra & att din vecka blir än bättre! Föresten missade du inte mycket idag. Allt blev svindyrt! Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Så trist att du fått bekymmer med lokalen igen. Hur blir det för den du delar med då? Hoppas verkligen att det löser sig. Har också fyrvaktaren ligger, men hann inte börja läsa den i helgen.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera