fredag 4 september 2009

Ringen vinnare Augusti


Hej på er! denna fredag som verkligen andas höst.
Jag gillar ju hösten väldigt mycket så jag trivs som bara den.
Kanske jag hade velat vara i skogen med vovvarna istället, men den finns ju kvar.

Har idag dragit vinnarna i augusti ringen, de lyckliga är:

Maria Bragesjö
Karin Norell
Eva Olsson

Idag har jag fått lite nya mjuka varor till butiken
nämligen lite kläder som passar till inredningen jag säljer.
Så nu ska syrran och jag försöka skapa ngn typ av skyltdocka!!!
Kan bli bra eller hur tokigt som helst.

I morgon ska jag på fest!!!!
Ja ni läste rätt, jag är ju ingen ivirig party brud längre men detta ska bli så kul.
Festen är nämligen i min gamla hemkommun, mkt folk hade visst köpt biljetter.
Kanske kanske är det där han är...min blivande prins :)

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar