tisdag 7 februari 2012

Ta mig till havet..... nä de räcker med Paris


Dessa ljuvliga varelser sprang jag på för en månad sen....
Kärlek vid första ögonkastet blev det, men vem fan har råd o köpa kärlek
i januari??? Alltså är de inte mina.... ännu.
Men tänk va fina de skulle va till


Denna grandmas coat från Odd molly!! Såklart.
Odd molly är verkligen mitt favvomärke nr 1, enda kruxet är att
jag är för fattig för att köpa det.
Men stövlarna de ska minsann bli mina .... sen!

bild lånad från internet

Tänk att få uppleva våren i Paris! I just outfiten ovan, åh kan känna känslan av välbefinnande och kommer ihåg när jag var barn, då jag alltid fick nya kläder till Valborg och tyckte jag var så fin i ny jacka och vårskor. Hm.. de har liksom inte gått över än vill känna den varje vår.

Va??? vill du bjuda mig till Paris och uppleva våren?
Självklart får du det.. va snäll du är, när åker vi?

bild lånad från internet

Som tack bjuder jag på fest!
Ser det inte härligt ut så säg, här skulle jag gärna både äta o dricka gott i goa vänners närvaro.

Nähä sluta dröm nu Krusidullan o ta tag i dagen.... hämta pass o få iväg alla papper till Norge, usch vad det har tagit tid, fast det beror nog mest på mig. När jag ändå är i stan blir det en sväng på gymet och sen är det bara åka o jobba kvar.

Vi ses i Paris.. eller ;)
Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar