onsdag 1 februari 2012

Bara vara lite...


Godmorgon vid frukostbordet vänner!!!
Vad äter ni till frukost?
Jag äter just nu ägg och skärgårdssill, ägg äter jag ju varje dag o inte bara till frukost, men sill
har jag lite nojja på just nu.
Är ju lite för mycket socker i lagen för att det ska vara nyttigt men just sillen är en bra omega 3 källa.
Sen har ju jag ett otroligt saltbehov, troligtvis för att mina saltvärden (natrium) i blodet är låga och då tillfredsställer sillen lite de behovet.
Har ni några favvosar på frukosten??



Den här veckan har jag inte varit utkallad på så mycket syrra jobb, bra för då hinner jag en massa som släpar efter och jag hinner ta igen mig lite och få tid o reflektera lite, något som yrvädret jag har svårt för annars, ni vet man bara går o går o går!
Men samtidigt blir jag lite orolig i kroppen, vill ju gärna jobba lite.
Ska måla lite mer möbler idag och fixa lite ute på gården, har ju fortf granar med belysning, men det är så mörkt och stora lampan på nedfarten har gått sönder så jag måste hitta ett alternativ då jag inte når upp o byta den.
I-landsproblem lät de där som eller hur....ikväll ska jag träna på Må bättre i Hedemora med min systerdotter Malin, ska bli så kul o träffas o svettas lite ihop.

Ha en bra en....
Kramelikram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar