lördag 25 februari 2012

Rosa


Sorry för att jag inte uppdaterat er på ett tag men har jobbat väldigt mkt på sista tiden.
Har sagt det förut att det är ju dilemmat när man frilansar, man vet aldrig så långt i förväg när jobben dyker upp. Törs man tacka nej? tänk om det inte kommer in nå förfrågningar på hela veckan .. så det blir lätt att det blir för mycket,, ibland iaf.
Så fort solen skiner som den gör idag, väcks mina rosa ådror till nytt liv.
Den färgen gör mig så .... lycklig på nå vis.
Som dessa små Leila skålar, perfekta till ngn kall sås eller röra eller bara en enkel glasskula i. Funkar både i diskmaskin ugn micro och frys.
Assietterna med blommor på är fina att duka till med.  
Denna vackra rosa klänning kommer från CREAM 
Ljuvlig är bara förnamnet..


En fin hissgardin, prickig på ena sidan och rutig på den andra.. Fyndigt!!!


Denna söta trälåda har ni sett förut. 
Idag fyllde jag den med oasis och tulpaner, funkar perfekt då lådan är plastad inuti.

Vad har ni för känsla till färgen rosa??

Nu ska jag stänga butiken för idag och bege mig ut på vovvepromenad.
Härlig Lördag till er alla
Kramelikram
Krusidullan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar