onsdag 29 februari 2012

Goodiebag



Har ni varit på någon sån där flashig tillställning när man får en fin påse med en massa härliga saker i? Jag har inte det, men jag har något mkt bättre.. hi hi

Igår var jag hemma hos Fru 05.10 och vad kommer hon ut ur badrummet med!!!
Jo hon hade rensat bland alla hennes dyra krämer och parfymer och samlat ihop en stoor kasse som jag fick.... Alltså tomten kom verkligen tidigt i år. Känner mig fortf alldeles överlycklig över alla härliga produkter som jag nu får frossa i. Tusen tack bästa bästa Marie.

Idag efter jobbet drog vi till lilla stora staden jag och tösa min. Ska ju på kalas på lördag och ville kolla om jag skulle kunna få lite tips o ideèr på vad jag ska ha på mig.


Skulle kunna tänka mig denna enkla med over knee strumpor och ankelstövlar med hög klack.
Skitbillig dessutom .. men veliga Krusidullan kunde inte bestämma sig.

Men de jag kan bestämma mig för är att nu ska hon sova, jobb väntar tidigt tidigt i morgon.

Nattikramar
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar