torsdag 9 februari 2012

Sol ute sol inne


Hejsan
Mår ni bra, hörde att februari är den månad på året som vi är sjukast!
Tur den är kort då!

Nästa vecka är det alla hjärtans dag, firar ni det eller tycker ni det är tramsigt och ngt Amerikanskt som köpmännen vill tjäna på?
Jag är nog både och i den frågan, varför behöva en speciell dag? kan man inte uppmärksamma nära o kära oavsett dag, tex en en grå skitful tisdag i november?
Men om vi människor är så självupptagna så att vi glömmer bort varandra ja då behövs en speciell dag.
Hjärtan!!!!! de har vi gott om på Butik Krusidull


Har ni sett så läcker... Me want!! fast med min låga takhöjd skulle jag få lov o kapa den o bara få halva dagar... shit inte bra för stresshormonerna.
Men jalusi luckor som står bredvid klockan, såna har jag och älskar dem. Finns att köpa i butiken
om ni säger till lite i förväg bara.

Nu ska jag fixa till mig lite och åka norröver o kolla på jobb, hoppas jag gillar det och de gillar mig.
Sen blir det ett stopp i Hedemora hos kära syster

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar