måndag 13 februari 2012


Halloj
Idag har jag jobbat på eller lärt upp mig på byns vårdcentral.
Som alltid på nya ställen är det mycket o hålla isär och alla dessa datasystem som ser så olika ut  på alla ställen.
Syftet med detta är att jag ska kunna rycka in o jobba även där när de har behov.

Igår skulle jag värma strips till sonen och trött o trött tog jag bara en påse ur frysen o hällde upp på plåten 
ha ha .. ser ni var det är... snacka om o inte vara här o nu.
   

Nu ska ni få se vad en händig kille har fixat i sitt hus!
Han hade ett rum för lite när barnen behövde varsitt.
Detta underbara vackra vilsamma sovrum har en gång varit en altan!!
Jo det är sant... önskar jag hade en bild som det såg ut innan men tror ni kan tänka er
en typisk altan med plasttak.

Idag när jag kom hem hade sonen både fixat tvätten, disken gjort eld i kaminen och damsugit.
Tjohoo det finns hopp för nästa generation!!! 
Tvivlat länge ska ni veta...

GOKVÄLL
fr
Krusidullan

2 kommentarer:

  1. Varma hallon så gott som något! Lite sommarkänsla! Grattis till den händiga sonen!

    SvaraRadera