onsdag 8 februari 2012

Flärd....


Har ni sett min fina... ja jag vet jag skulle inte å egentligen inte hade råd
men med tradera händer det ibland saker som man inte kan motstå.
Jag har ju några utvalda mollisar jag vill ska ingå i min garderob och denna är en av dessa.
Har ju en böjelse för broderier... tänk om man kunde brodera själv, eller kanske tur.. tänk om jag fick för mig o brodera på sonens kallingar ha ha , typ min mamma tvättar åt mig, kan ju bli pinsamt.


Så snyggt så coolt, jag ska öva på detta, man kan om man vill...



Detta är ju oxå så fiint, vill kunna!!! måste leta på dotras dockhuvud som hon fick när hon var typ 6 år, ni vet ett sånt där man kan sminka o göra frisyrer på. Måste ju va bra o öva på!!

Idag jobbade jag till kl tre, var så slut när jag kom hem så jag tänkte vila kinden på kudden en stund... vaknade kvart över 6!!!! hallå är ju inte klokt, tycker jag är lite bättre och det är jag nog oxå men tydligen klarar jag inte en vardag fullt ut än.
Blir en lång natt... och i morgon kl 13 ska jag iväg och titta på ett av mina nya jobb (har inte bestämt om jag ska ta det än) som företagssköterska på en jättestor koncern!!

Lite spännande är det ju allt och smickrande att de vill ha mig...

Ha nu en mysig onsdag
Kram
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar