tisdag 21 februari 2012


Hejsan 
Ursäkta avbrottet men drabbades av migrän efter nattjobbet och har varit lite ur form.
Idag kan man nog säga att våren gjort sig till känna, solen har lyst, takdropp som bara den och tjocka vinterjackan var för tjock på promenaden.
Så härlig känsla eller hur.
Har gjort lite beställningar nu i kväll, de fina armbanden med stjärna eller uggla kommer snart in.
Skyltar i massor, fina vårsjalar... 
..

Snygga numrerade hängare,stående vita  toapappershållare, lite mer Leila porslin, fina trälådor, mer hjärtan...
Ja våren är verkligen på väg till butiken och jag längtar tills vi även kan njuta av trädgården i samband med ett besök  här på Karlberg.

Jag hoppas vi får njuta av detta väder hela veckan, jag fortsätter min upplärning på vårdcentralen även denna vecka och sen hoppas jag få åka till Norge, väntar bara på mitt  norska leg.
Men före det har jag ett myspys besök +  ett personligt  hälso besök i Dalarna denna vecka..Ser verkligen framemot båda två.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar