måndag 27 februari 2012

A girls best friend..


Idag var jag över till lilla grannstaden, min fd bostadsort.
Slog till och unnade mig denna, den bästa och underbara dagkrämen.. ja verkligen a girls best friend.
Har dock inte alltid råd med denna och hudterapeuten jag köper den av brukar skrika rätt ut när hon
får höra vad jag använder därimellan..


Förra veckan var min tös till sin bästis mor på hennes salong Elegance hair och klippte håret.
Snyggt som tusan blev det och något väcktes inom mig.. Hm ska jag .. kanske jag oxå eller näe eller törs jag 
Insåg att jag har haft samma frisyr sen 1:a året i gymnasiet dvs 1980!!!!!
Hallå hur jäkla tråkig är jag, snedlugg och lockigt eller rakt ibland, ja dvs sen platttångens entrè


Alltså de jag nu då kanske funderar på är att klippa lugg och etapp klippa håret och ha det raaaaakt!!

Rådfrågade min bäste vän men han sa att de spelar ingen roll matte, bara vi fortsätter gå i skogen..


Ja.. jag lär väl fundera o älta ihjäl mig, är ju så jäkla feg när det kommer till håret.
Lugg har jag faktiskt haft för några år sedan och kände mig som Gustav Wasa och det finns väl roligare eller snyggare look alikes..

Nu ska  Lotus o jag natta kudden, är tokslut i kroppen efter kvällens spinningpass.

Ses i morrn

Krusidullan med snedlugg.... än så länge ... eller 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar