söndag 28 augusti 2011

När du får oväntat besök......



Tänk vad vissa möten påverkar en, jag hade ett sånt möte igår.
Slungades tillbaka i tiden och jag var inte beredd alls.
Så det blev sömnlöst i Seattle.. nej förlåt Karlberg.

Blev en gäspig dag på smultronstället idag, men det tog jag igen efter stängning.
Lite vila kinden på kudden en stund.



Imorgon tror jag det får bli dags att ta in mina
pelargoner till vila. Har ju en punchveranda de ska få övervintra i.
Senare i vinter får jag väl hitta på ngt annat då den är oisolerad.

Har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag ska göra höstfixet i trädgården.
Men vilar i att ideèrnabrukar komma till mig under arbetet.
Spännande tycker ju en knasig flicka som jag.

Sen blir det ett besök till snickeriet, måste köpa in mer virke till alla beställningar.
Å just ja!! bör göra klart månborden,, nu blev det lite mkt tror jag, äh finns ju en dag efter i morgon.....

Sov så gott
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar