onsdag 17 augusti 2011

Brunsug



Hur enkelspårig är man?
Varje höst vaknar ett sug efter brunt, ja inte i inredning utan på kläder.
Det är lika varje år så jag borde ju ha en hel del då jag är bra på att shoppa.
Men det enda jag har är min älskade grandmas coat fr Odd molly (den har många år på nacken den) Min Louis Vuitton väska... lika gammal och mina gamla boots som är ett rea fynd för hela 125 kr!!! Här stämmer verkligen goa Fru 05.10:s slogan " HAFT LÄNGE LÄRT SIG ÄLSKA"



Dessa 2 par boots hittade jag i Västerås. OBS köpte dem inte.... No money!!!





Denna är inte heller ovälkommen till mitt armveck!!!




En så fin Bondelid blus lockade mig, påminner dock vääldigt mkt om en från Odd mollys höstkollektion, se nedan.




Den skulle definitvt vilja flytta in hos mig.





Denna Molly med, håll med om att den liknar Bondelid blusen.


Idag är det ännu en bara vara hemma dag, gillar dem mycket. Flyttkartongerna är nu snart ett minne blott men brottas ju med om jag ska pyssla inne eller ute och medan jag funderar så rinner mycket av min begränsade energi ut.


Skulle verkligen behöva någon.. att luta sig mot och som delade mitt liv och äventyr. Farfar hjälper mig otroligt mycket och jag är oerhört tacksam för det. Men en man i mitt liv är välkommen. Kanske kan man bara ta någon och hoppas på "Haft länge lärt sig älska"


Gulligull

fr

Krusidull


2 kommentarer:

  1. Hej du! vad skönt att du är igång igen! lisa för själen, går in och tankar i mellan åt. Fru 05.10 är trött, jobbat i sträck sedan i natt kram

    SvaraRadera
  2. Tror du inte att Leif kommer efter dig då? Han kanske flyger själv men har du tur så har han nog med sig en snygg pilot också. Såg att du hade lite svarta plagg i butiken på bilderna. Det är jag på jakt efter...kommer ut till dig så snart jag kan!
    Kraaaaam på dig!

    SvaraRadera