lördag 13 augusti 2011

Smultronstället



Välkommen till Karlberg Norberg, mitt paradis..



På väg ner till torpet får ni sällskap av en vacker gärdsgård..stavas det så?
Härligt är det iaf att gå på grusgången när det knastrar under fötterna



Min lilla odlaravdelning där jag planterar om mina blommor
förvarar lite redskap och nästa sommar odlar i pallkragarna.
Jag brukar faktiskt sitta här o bara njuta.



Gubbänken är så glad att han fått gräs under fötterna.




Ja vet ni, de här är mitt smultronställe.


Ni är alla hjärligt välkomna hit.

3 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!

    Ser att du har fått Mumin huset på plats! Mysigt! Jag tar gärna en fika, säg bara en tid och plats and I will be there! =)
    Kramis från Fräknis!

    SvaraRadera
  2. Efter ett besök i fredags kan jag bara konstatera: Jag är djupt avundsjuk på din arbetsmiljö!

    SvaraRadera