fredag 26 augusti 2011

....................Bröllop......................



Har ni varit med om att vissa möten är och blir så speciella?
Vissa människor man möter klickar det bara med på en gång.
Så var det när Caroline och jag träffades i butiken förra sommaren.
Vi blev de goaste vänner...
Sen jag flyttade butiken fr Avesta har vi inte setts, hela sommaren har gått och vi har haft fullt upp båda två.
Men så svänger hon in här på gården i sin lilla blåa racer förra veckan.
Jag blev så himla glad.
Med sig hade hon gofika och ett brev!!!!!
Var så ivrig att tala med henne att jag inte la så stor notis om brevet.
Till sist utbrister hon
-Öppna brevet!!
Gissa vad det stod!
De ska gifta sig i oktober, om jag var glad innan så började jag grina nu för hennes skull.
Så himla glad blev jag och jag ska få gå på bröllop.

Kändes så bra så jag tror att jag också ska gifta mig..... fattas bara en sak.... en brudgum hi hi

Skön fredag till er alla
Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar