lördag 27 augusti 2011

Belysning ala Karlberg



Hej på er...
Här börjar det bli mörkt nu på kvällarna och
gatubelysning är inget det är gott om.
Men själv är bäste dräng.
Så denna lykta får bli min gårdsbelysning.
Som det var förr i tiden fast jag får ta till stegen när jag ska tända o släcka.



Trappbelysningen..... och ett välkomnande
hjärta.



Köksfönstret utifrån




Vardagrumsfönster....




Fönster med en annan sorts belysning.

Dessa fönster har följt mig i över 10 år.

Hittade dem i ett övergivet älgpass mitt i skogen

utanför Rättvik.


Ha det nu så härligt resten av helgen


Gulligull

fr

Krusidull

2 kommentarer:

  1. Hej gumman, hela visby ser ut som hemma hos krusidull! du hade svimmat av alla karlberghus ler.. nyss kommit hem från underbar wekend kram en kortklippt fröken 05.10
    ps har läst bloggen på Gotland!

    SvaraRadera