måndag 29 augusti 2011

Livskvalite



Idag vågade jag mig ut i skogen för första gången sen jag
flyttade hit.
Har varit lite rädd för att gå vilse när det är en ny skog.
Fast antar att det värsta som kan hända är väl att jag
kommer fram i Fagersta, hi hi.



Solen sken och det är verkligen lyx att få bo så här.



Å kolla här! Massor av tändbränsle till kaminen
bara låg där o väntade på mig...
Hm... tänker jag i nya banor nu? Har väl aldrig brytt mig om barkbitar förut.
Jo de har jag ju!.. När jag var 14 år och sommarjobbade som jordgubbsplockare
i Brovallen. Då kröp man i barkklädda rader o plockade gubbar, sen fick man ägna hela kvällarna åt att operera bort just bark från knäna.
Måste ha varit en traumatisk upplevelse eftersom jag ännu minns det.



Mossa i massor till adventspysslet.




I ett hus vid skogen slut, tittar liten.....

eller kanske en bröllopssvit



Nämen se vart jag kom fram.

Gick ju alldeles ypperligt de här.


Gulligull

fr

Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar