söndag 7 augusti 2011

Int lätt int!!!



Heeeej

Lider så att jag inte kan blogga med er.
Men livet på landet är inte så lätt...ännu.
Bredbandsflytten skulle ta 30 dagar och under tiden skulle vi få öåna tt mobilt bredband.
Schysst tyckte jag då!!!
Visade sig att de aldrig kom trots idoga tjat från mig.
Nu har de 30 dagarna gått och vad händer. Jo för 2 veckor sedan slog åskan ner 2 ggr?????
Jag som är skitskraj för åskan fick vatten på min kvarn.
Gissa vad som hände jo telefon o dator slogs ut.
Så nu väntar jag igen. Hoppas ni finns kvar, lovar er massor med härliga bilder på både varor och den otroliga miljö jag nu både bor och arbetar i.

Nytt i butiken är bla lampan på bilden. Leilas små efterrätt/förättsskålar med veckad kant i rosa.
Vipsskålar i vitt. Superfin lykta i zink med utstansade stjärnor i taket. Superfin pläd från Chic antique.
Höstkläder börjar också droppa in, Läcker velour tunika/klänning med broderier fr Repeat, underklänningar i höstfärger.

Ja ni goa håll ut, klarar jag det gör ni det.

Är på 16 års kalas och smyglånar datorn deras....
Vi ses snaaart.

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Jag väntar, nemas problemas,,,och jag kommer komma ut och hälsa på dig så snart jag är hemma.
    Kramis!

    SvaraRadera