tisdag 16 augusti 2011

Flyttdax...



Hur är det möjligt?
Det har gått så himla fort och jag är inte beredd, trots att jag vetat om det så länge.
Men på fredag flyttar min lilla flicka och ända ner till Hultsfred.
Tvivlar inte på att hon fixar det, för de gör hon. Frågan är om jag fixar det?
Skulle trots min sorg över hennes beslut aldrig hinna henne att gå sin egen väg.
Så nu är det fixarvecka med allt praktiskt. Fixa bättre bankkort, ica kort kan vara bra att ha.
Se till att cykeln är i form. Hemtextil och husgeråd mm.

Bara att inse fakta o göra det bästa av det......



Att ha flyttat ut hit till torpet gör att min fina vovve Lotus äntligen kan vara
hemma hos oss igen.
Han har ju varit hos min fd man i veckorna eftersom jag inte kunde ha honom med i plushuset.
Men nu är ordningen återställd och han springer glatt omkring här på gården.



Denna veckan har det äntligen blivit lite tid för att rensa lite här på gården.
Finns så många fina platser i denna trädgård som jag vill ta fram.



Farfar och William jobbar bra ihop och har redan fixat veden till vintern.

Jag o Lotus börjar dagen med en liten promenad.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar