fredag 17 juli 2009

Tagen på sängen!!!!!



Vaknade idag av att det ringde på dörren.
Hundarna skällde som aldig förr o jag tänkte vem f...n kommer nuuu!
Utanför står en mkt speciell vän till mig, en person som gett mig otrolig kärlek
men också otrolig sorg.
Nåväl vänskapen består allt detta.
Han hade varit på semester och köpt detta Thomas Sabo armband till mig
för att jag klarade min utbildning.
Det som var så extra speciellt var att han köpte en fyrklöver berlock till.
Han tyckte jag behövde lyckan den ger.
Present med eftertanke värmer så otroligt gott.
Tack rara fina M

Nu är det ut och måla i solen som gäller,

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Vilket jättefint armband du har fått. Hoppas att du fortfarande kan njuta av massagen.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera