torsdag 9 juli 2009

Födelsedagskalas/svensk sommar/livskvalite



Hade äran att bli bjuden på födelsedags kalas
hos Rosie ute i hennes stuga, vi ses inte speciellt ofta
då hon bor i Sthlm och inte jag.
Nu träffade jag henne på tåget hem och det blev ett kärt återseende.
Här är Rosie med sin brors son.



Födelsedagstårta!!! jag åt dock bra jordgubbarna och grädden.



Hennes pappa underhöll med sommarvisor nere vis sjön
suck , så mkt mer svensk sommar kan det inte bli.



Födelsedagsbarnet både badade och paddlade kajak på sjön
Själv var jag ju tvungen att fota..... så inget sällskap i plurret av mig
Hm...det var visst 22 grader i vattnet.



Ja vad säger man!!!
Lyx att få bo så här.......

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Vilket härligt ställe. Är ju inte helt fel med grädde och jordgubbar. Så gott.
    Lycka till i morgon.

    kram Ullis

    SvaraRadera