måndag 6 juli 2009

Blivande Kostrådgivare



Här är hela härliga gänget + lärare, som förgyllt mina veckor i
Sthlm.
Anar att de just nu sitter försjukna i pluggandet inför tentan på fredag.
Kämpa på gänget... vi ses



Min soppterrin fr en fyndlåda på auktion, just nu är det en hel del rosa
touch i mitt kök.
Ljusstaken är ett loppis fynd för 5 kr...



Gjorde en ny hylla att ha under fönstret på väggen.



Återigen köksfönstret.
Nu med de nyinköpta lampskärmarna fr Åhlens.
Nej nu har klockan ringt in, åter till studierna.

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Du får kämpa på under veckan så att du klarar din tenta. Lampskärmarna matchar ju gardinen så bra blev ju toppen.

    Kram och lycka till
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Gud vad du har det mysigt hemma! Precis min stil :-)

    Fick inte fotot av dej på min mail, så jag kopierar den här på din blogg istället, om det är okej!?

    Tack för en underbar tid!
    Det var roligt att lära känna dej!

    Kram, och Lycka till i livet! :-)
    /Belinda

    SvaraRadera