torsdag 16 juli 2009

På vift



Eftersom jag har så himla ont i min nacke och axlar och allt målande
inte gör det direkt bättre, kom jag på att jag hade ett presentkort på
hälsolusten.
Fick det på min 40-årsdag....hm..... inte direkt igår då.....
Med ställets rara personal så gällde det ännu. Tack ni änglar på Hälsolusten.

Fick en skön och avslappnande massage och fick ligga på ngn lera
som gjorde gott på min spända kropp.


Stället är beläget vi Kolsva Herrgård och
miljön och husen runt omkring är så fina.
Blir alltid så imponerad av hur fin arkitektur det var förr.



Fina snickerier



Skulle kunna bo här...



Resan gick sen vidare till Änghagens antik.
Vi är många bloggerskor som hittat dit nu, så även jag då äntligen.
Oj så många fina härliga saker de hade.
Vad sägs om denna gamla vikvägg, dock utan tyg, fast kanske bättre
för den blivande ägaren som oturligt nog inte är jag. ( to expensiv)



Söt liten pall,,,, hade kunnat varit min, men ej till salu.


Gamla fina grindar och blombord


Glas skålar och en massa karaff knoppar


Ljuvliga karaffer

Vackra tavlor


Suck....
Dessa vill jag verkligen ha...


Åh de här med... älskar gamla dörrar... vill ha vill ha
Undrar vad man har för fel när man går igång på gamla dörrar!!!!
Köpte till sist två små glas behållare till min Boet hylla, lite gamla spikar,
en gammal kristall prisma (projekt på g ) och en gammal skåplucka med rostiga gångjärn och
dörrknopp.
Utmattad men lycklig for jag hemmåt och tog en liten vila med nya
Drömhem o trädgård.
Nu är det nattidax för en nöjd Krusidulla
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar