tisdag 21 juli 2009

Sicken inspiration



En av mina leverantörer har kommit ut med ny katalog.
Den är helt underbar, de har delat upp den i olika stilar
och det finns ngt man vill ha ur varje.
Som de här fusk ollarna och korta koftan!!
Så stilrena och vackra.



Zinktrenden håller i sig ser det ut som.
Grått tror jag är på ingång när det gäller inredning.








En av stilarna har hon döpt till country chic
Mmmmmums

Lite mer "ren" stil finns oxå.


Ja ni, om en månad är man på mässa och handlar till julen!!!
Jag som inte hunnit haft sommar än!!!

Fräscha sjalar och annat som piffar upp


Ja helt klart är att det blir en stor order fr Krusidullan



Har nu jobbat två dagar, och det är så kul, mkt folk och
jag trivs verkligen.
Kan vi få lite sol nu också bara.
Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Åh så snygga saker och kläder!! förstår att du blev inspirerad!! Man blir ju helt sjuk när man tittar i sådana där kataloger....och vill kÖPA allt...kram kram

    SvaraRadera
  2. Så mycket fina saker det var i katalogen. Vilken tur att grått är på gång då för jag har precis köpt grå färg till några saker jag ska måla, *s*.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera