onsdag 15 juli 2009

En härlig onsdag kväll



Dagen idag har ägnats åt målning och åter målning.
Möbler som ska säljas i butiken.
Ett fint gammalt skrivbord, två ännu äldre stolar, en piano pall
som jag inte har en aning vad jag ska klä den med för tyg!! Förslag????
Ett runt fint soffbord är också klart till försäljning.
Så till helgen ska jag äntligen till butiken och dona och fixa lite.
Hoppas varorna jag beställde för flera månader sen kommer oxå.

Ikväll har jag varit på vår hamnkrog och smuttat lite vin
och lyssnat på en otroligt duktig trubadur.
Mycket folk och fint väder, en härlig onsdag kväll blev det.

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej Krusidullan,
    Tack för din rara hälsning hos mig, det låter minsann inte som om du heller legat på latsidan. Stort grattis till din examen och vilka soptippsfynd du gjort !
    Ha det så gott i sommarvärmen.
    Kram/Marita

    SvaraRadera