tisdag 14 juli 2009

soptippen



Var till soptippen häromdagen.....
Denna stol skulle en tjej slänga!!!
Jag frågade genast om hon inte kunde slänga den i min bil istället!
Med lite jobb med skruvmejseln blev den som ny.



Sen hittade jag dessa fina stolar...
Jag vet att man inte får ta.... men får är snälla djur på Gotland.... eller.
De är ju shabbade o klara så de fick ta plats ute på altan vid min gamla dörr.

Idag har jag slitit med bandsågen hela dan, full i slipdamm o trött i armarna, orkade jag ej börja
måla, så hoppas det blir målarväder i morgon.

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Låter som om man kan göra rätt bra fynd även hos dig! Underbara stolar, och det är väl mycket bättre om man tar reda på saker än att slänga dem! Själv har jag gjort ett par uuuunderbara fynd idag!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina fynd du har gjort. är ju så synd att de ska gå till sopor när man fortfarande kan använda dem.
    Kramisar Ullis

    SvaraRadera