måndag 27 juli 2009

Stolpassion


Gamla snabby chic stolar
300 kr/s SÅLDA
Jag är verkligen förtjust i stolar, vet inte vad som gör det
De är oftast lättplacerade och dekorativa.
Dessa är verkligen gamla ihopsatta med träplugg.
När jag slipade dessa kom det fram en inristning där det stod MPS!!!
Har ingen aning vad det står för, men antar att det har med tillverkaren att göra.
Så jag skrev till MPS på stolsryggen.

Idag efter jobbet var jag med på spinningen
Vi har en sommar vikarie vid namn Sofia
Som är så himla duktig och kompetent.
Kul att vara kund och inte själv leda passet.
Tänker verkligen försöka gå på hennes pass.

Nu ska jag leta runt efter röda träskor.... måste bara ha
Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Stolar är vackra. har precis målat om en gamla stol också med träplugg som kommer från min mormor och morfar.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. coolt med dom där bokstäverna, lite roligt att göra stolar mm lite personligare, snygg form på stolarna!

    SvaraRadera