söndag 26 juli 2009

The boys are back in town



Vår stads stooora stolthet äntrade Gm:s scen igår kväll.
Under namnet Thiefs drog de av en massa covers och som
vanligt är de ju helt fantastiska på scen.
Med sin speciella kontakt med publiken trollband de en, och
man kommer på sig att man står och ler fåningt hela tiden.
As mycket folk och alldeles alldeles underbart.
Förresten är jag nästan säker på att de hade lika kul som vi.

Jag som inte lyckades få en biljett hade ställt in mig på att man
får väl ta en promenad med vovvarna ner o lyssna utanför.
Gissa om jag blev tok glad när min fd man ringde 22,45 och
sa att jag hade en biljett om jag ville!!!! vaddå vill???
Har aldrig kommit ur pyjamasen och till party stassen så fort
någon gång. Klockan 23,00 var jag där!!!
Tänk va man kan om man vill.....
Efteråt var jag så frälst att jag stövlade fram (i träskor!!! sa ju att det gick fort och att få på sig stassen o trädosorna stod närmast)
och tog i hand med Pelle!
Neg och tackade, pensionärs varning eller???

En gammal stol med fusk fårpäls
400 kr
Finns nu i butiken SÅLD
Gulligull
fr en Thiefs frälst
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas du har trevligt på kalaset. Själv åkte jag från auktionen vid halv fem tiden, fick inget mer. Men jag fick ju en grym gitarr iaf! ;)

    Vad fin den gamla stolen blev föresten! :) Kramar Karin

    SvaraRadera