tisdag 18 september 2012

Piano elev...


När jag började sjunde klass slutade jag spela piano....
Varför?
Hm... harkel.. hm jo killar kom in i mitt liv... de hade ju hittils bara varit  några som alltid spelade fotboll på rasterna medan vi tjejer hoppade hage.
Nu är det ju så att killarna har lämnat mitt liv så då kanske det är dags för pianot att komma in igen.. eller?


Nu har jag anmält mig till musikskolan!!!
vet ännu inte om jag kommer få börja då vuxenkurser blir i mån av plats..

Men jag har startat själv här hemma...  
med hjälp av min dotter..
Det är denna låt som ska flyta fint genom mina fingrar och öron
Älskar melodin älskar texten ... så kanske en liten konsert lagom till jul..dock vääldigt liten reportoar..

Spinning x2 idag me like ...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar